Правила внутрішнього розпорядку КНП «МП№21»ХМР
Без черги приймаються:
- інваліди та учасники війни (учасники бойових дій та учасники АТО);
- ліквідатори наслідків аварії на ЧАЕС;
- вагітні жінки;
- медичні працівники;
- донори.
Обслуговування глухих та пацієнтів, що мають вади слуху, проводиться за допомогою електронного пристрою, який знаходиться в реєстратурі і при необхідності передається лікарю.
Пацієнти, які лихоманять приймаються в – 113 каб. з 8:00 до 18:00
Консультації на період ускладнення гострої респіраторної хвороби, грипу надаються з 8:00 до 18:00, в суботу з 8:00 до 17:00 (на час воєнного стану) за телефоном: +380-63-643-23-57 ; 725-03-26.
Запис на прийом до лікарів всіх спеціальностей, а також для здачі клінічних аналізів проводиться з 8:00 до 18:00 по телефону 725-13-96, 093-35-24-197, або особисто на сайті helsi.me — цілодобово.
Клінічна лабораторія приймає аналізи з 830:00 до 10:00 виключно за електронними направленнями
Порядок реєстрації пацієнтів на прийом до лікаря
- пацієнти можуть записатись на прийом до лікаря заздалегідь ( впродовж тижня) по телефону 725-13-96 з 8-00 до 18-00; або особисто на сайті helsi.me — цілодобово.
- Всі лікарі-спеціалісти поліклініки ведуть прийом виключно за електронними направленнями від сімейного лікаря або лікаря-терапевта, зокрема лікарів акушер-гінекологів.
Обслуговування пацієнтів вдома
- Обслуговування пацієнтів вдома виконуються при безпосередньому зверненні хворого чи родичів до лікуючого лікаря;
Всі обстеження, процедури та маніпуляції проводяться тільки за електронним направленням від сімейного лікаря та лікаря терапевта.
Особам, що не уклали декларацію нашого закладу надається тільки невідкладна допомога .
Пацієнт зобов’язаний
- вчасно з’являтися на прийом до лікаря;
- при повторному відвідуванні лікаря з’являтися в день, який вказано в листі непрацездатності, неявка вчасно до лікаря є порушенням режиму;
- пацієнти, які перебувають на диспансерному обліку, повинні своєчасно з’являтися на “Д” (диспансерний) огляд до лікаря;
- виконувати всі рекомендації та призначення лікаря.
Пацієнт має право:
- на вибір лікаря та вибір методів лікування відповідно до його рекомендацій;
- на достовірну і повну інформацію про стан свого здоров’я;
- на таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за мед. допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при її медичному обстеженні;
- при виникненні труднощів при відвідувані поліклініки, звернутись до завідувача структурним підрозділом або до адміністратора;
- вносити пропозиції щодо поліпшення медичного обслуговування.
Не дозволяється:
- входити в кабінет лікаря без виклику;
- входити в кабінет лікаря у верхньому одязі;
- палити в поліклініці;
- вживати спиртні напої;
- голосно розмовляти.