ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ПОЛІКЛІНІКИ !!!
З моменту підписання Президентом Закону України № 6327 «Про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів» заклади, які надають первинну медичну допомогу розпочнуть підписання контрактів з Національною службою здоров’я.
Співпраця «по-новому» між лікарем та пацієнтом стартує з підписання декларації. Декларація укладається безстроково.
Повторно підписати документ доведеться лише в тому разі, коли пацієнт захоче обслуговуватись у іншого сімейного лікаря. В цьому випадку попередня декларація автоматично втратить чинність.
Щоб укласти угоду з медичним працівником, пацієнт повинен надати йому:
- паспорт;
- ідентифікаційний код.
Заповнюють декларацію в електронному вигляді. Заповнений документ роздруковують у двох примірниках. Один з них залишають в медичному закладі, у якому працює лікар, інший – віддають на руки пацієнту.
Інформація, яку вносять до декларації Інформацію, яку вносять до декларації умовно можна розділити на декілька частин:
- дані, що стосуються пацієнта;
- дані, що стосуються лікаря;
- дані, що стосуються медичного закладу, в якому працює лікар;
- дані про третіх осіб (опікунів, піклувальників, законних представників пацієнта, осіб, яких необхідно інформувати в разі різкого погіршення стану здоров’я пацієнта).
Для створення електронної бази пацієнтів КЗОЗ «Харківська міська поліклініка №21», адміністрація поліклініки наполегливо просить терміново надати копіїї паспорту та ідентифікаційного коду лікуючому лікарю або в реєстратуру поліклініки.
Адміністрація КЗОЗ «Харківська міська поліклініка №21»
Принципи роботи в нових умовах
Від чіткої та безперебійної роботи кожного на своєму місці залежить успіх усієї реформи. Позитивні зрушення в наданні медичної допомоги пацієнт відчує лише у випадку злагодженої роботи усіх посадових осіб. Спробуємо допомогти зорієнтуватись з переліком документів, необхідних для реєстрації в системі e-Health та початку підписання Декларацій.